Corsa
English
Español
Português
русский
français
日本語
Deutsch
Tiếng Việt
Italiano
Nederlands
ไทย
Polski
한국어
Svenska
magyar
Malay
বাংলা
Dansk
Suomi
हिन्दी
Pilipino
Türk
Gaeilge
عربى
Indonesia
norsk
اردو
čeština
Ελληνικά
Українська
Javanese
فارسی
தமிழ்
తెలుగు
नेपाली
Burmese
български
ລາວ
Latine
Қазақ
Euskal
Azərbaycan
slovenský
Македонски
Lietuvos
Eesti Keel
Română
Slovenski
मराठी
Српски
Esperanto
Afrikaans
Català
עִברִית
Cymraeg
Galego
Latvietis
icelandic
יידיש
Беларус
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Shqiptar
Malti
lugha ya Kiswahili
አማርኛ
Bosanski
Frysk
ជនជាតិខ្មែរ
ქართული
ગુજરાતી
Hausa
Кыргыз тили
ಕನ್ನಡ
Corsa
Kurdî
മലയാളം
Maori
Монгол хэл
Hmong
IsiXhosa
Zulu
Punjabi
پښتو
Chichewa
Samoa
Sesotho
සිංහල
Gàidhlig
Cebuano
Somali
Точик
O'zbek
Hawaiian
سنڌي
Shinra
հայերեն
Igbo
Sundanese
Lëtzebuergesch
Malagasy
Yoruba
Javanese
Banbala
Pokjoper
Divih
Philippine
Gwadani
Elokano
A cinta riscaldante hè una cinta elettrica aduprata per a preservazione di u calore o l'antigelu di tubi, tanki, strumenti è altre equipaghji. Hà i vantaghji di alta efficienza, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente. In i magazzini à grande scala, per via di u gran numaru di tubi, tanki, strumenti è altri equipaghji, a necessità di l'insulazione è l'antifreeze hè grande, cusì a stallazione di cinta cale hè particularmente impurtante. U seguitu introduverà u metudu di stallazione di a cinta di riscaldamentu in grandi magazzini.
I nastri riscaldanti sò principarmenti divisi in nastri riscaldanti autolimitanti è nastri riscaldanti à putenza constante. Quandu sceglite, duvete sceglie basatu nantu à i bisogni reali. E specificazioni di a cinta di riscaldamentu si riferiscenu principalmente à a so lunghezza è a so putenza. A durata pò esse sceltu secondu i bisogni di l'equipaggiu, generalmente micca più di 100 metri. A putenza deve esse selezziunata secondu l'insulazione o l'antifreeze bisogni di l'equipaggiu. In generale, hè necessariu di risponde à a dumanda massima di l'equipaggiu.
U metudu di stallazione di a cinta riscaldante hè u seguitu:
1. Preparazione prima di a stallazione
Prima di a stallazione, l'equipaggiu deve esse puliti per assicurà chì a superficia hè libera di impurità è umidità. À u listessu tempu, verificate se a cinta di riscaldamentu hè intacta. S'ellu hè dannatu o rottu, deve esse rimpiazzatu in u tempu.
2. Cunnessione di cinta calefaccia
A cinta riscaldante deve esse cunnessa cù una scatula di junction speciale per assicurà una cunnessione ferma è un bonu effettu impermeabilizante. Quandu si cunnetta, a parte di cablaggio di a cinta di calefaccia deve esse inserita in a scatula di junction, è dopu i viti sò stretti cù arnesi speciale.
3. Incolla di cinta riscaldante
A cinta di riscaldamentu deve esse adherita à a superficia di l'equipaggiu è assicurata cù cinta d'aluminiu. Quandu si incolla, l'attenzione deve esse pagata à a flatness è a strettezza di a cinta calefaccia per evità looseness o spazii. À u listessu tempu, l'attenzione deve esse pagata à u locu di a cinta d'aluminiu per evità di affettà l'effettu di dissipazione di u calore di a cinta di riscaldamentu.
4. Cunnessione di u cordone d'alimentazione
U cordone di alimentazione di a cinta di riscaldamentu deve esse cunnessu à a presa di corrente currispondente è impermeabilizatu cù materiali cum'è a cinta impermeabile. Quandu si cunnette, fate attenzione à a lunghezza è e specificazioni di u cordone di alimentazione per assicurà chì pò risponde à i bisogni di l'alimentazione di u dispusitivu. À u listessu tempu, l'attenzione deve esse pagata à u locu di i sockets di putenza per evità periculi di sicurità.