Corsa
English
Español
Português
русский
français
日本語
Deutsch
Tiếng Việt
Italiano
Nederlands
ไทย
Polski
한국어
Svenska
magyar
Malay
বাংলা
Dansk
Suomi
हिन्दी
Pilipino
Türk
Gaeilge
عربى
Indonesia
norsk
اردو
čeština
Ελληνικά
Українська
Javanese
فارسی
தமிழ்
తెలుగు
नेपाली
Burmese
български
ລາວ
Latine
Қазақ
Euskal
Azərbaycan
slovenský
Македонски
Lietuvos
Eesti Keel
Română
Slovenski
मराठी
Српски
Esperanto
Afrikaans
Català
עִברִית
Cymraeg
Galego
Latvietis
icelandic
יידיש
Беларус
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Shqiptar
Malti
lugha ya Kiswahili
አማርኛ
Bosanski
Frysk
ជនជាតិខ្មែរ
ქართული
ગુજરાતી
Hausa
Кыргыз тили
ಕನ್ನಡ
Corsa
Kurdî
മലയാളം
Maori
Монгол хэл
Hmong
IsiXhosa
Zulu
Punjabi
پښتو
Chichewa
Samoa
Sesotho
සිංහල
Gàidhlig
Cebuano
Somali
Точик
O'zbek
Hawaiian
سنڌي
Shinra
հայերեն
Igbo
Sundanese
Lëtzebuergesch
Malagasy
Yoruba
Javanese
Banbala
Pokjoper
Divih
Philippine
Gwadani
Elokano
A demineralizazione hè un trattamentu chimicu di l'acqua utilizata per caccià u sali da l'acqua di l'acqua. A causa di l'influenza di a temperatura ambientale esterna, assai pipeline d'acqua dessalata è impianti di cisterna si congelanu è si condensanu à basse temperature. Dunque, a traccia di u calore è l'insulazione sò necessarii, è a traccia di u calore elettricu hè indubbiamente diventata a prima scelta. Siccomu u PH di l'acqua dessalata hè alkaline è corrosivu, i tubi è i tanki sò fatti di acciaio inox. Quandu sceglite u tipu di cinta di riscaldamentu elettricu, avete bisognu di sceglie una cinta di riscaldamentu elettricu anti-esplosione è anticorrosione, cum'è 25-DWK2-PF.
U principiu di funziunamentu di u sistema di riscaldamentu elettricu di a pipeline d'acqua dessalata: per cumpensà a perdita di calore causata da a diferenza di temperatura trà l'internu è l'esternu di a cunchiglia di a pipeline. Per ottene u scopu di l'insulazione anti-freeze di u pipeline o l'equipaggiu, hè necessariu di furnisce u calore persu à u pipeline è mantene l'equilibriu calori di u fluidu in u pipeline o l'equipaggiu. Puderà mantene a so temperatura praticamente inalterata.
Passi di installazione di riscaldamentu elettricu di pipeline d'acqua demineralizzata
1. Pone a cinta di riscaldamentu elettricu in una linea recta à longu un latu di a pipa è assicuratelu à a pipa cù cinta d'aluminiu. À l'estremità più bassa di a pipa, u spaziu fissu ùn deve esse più di 50 cm.
2. Selezziunate u metudu di spirale di spirale, è avvolge uniformemente è spiralmente a cinta di riscaldamentu elettricu intornu à a pipa secondu a lunghezza necessaria di ogni metru di pipa, è fissa in a direzzione spirale cù cinta d'aluminiu.
3. Aduprate una cinta sensitiva à a pressione per assicurà a cinta di riscaldamentu elettricu à l'equipaggiu. Se l'equipaggiu hà bisognu di aumentà a zona di riscaldamentu, a cinta d'aluminiu pò esse usata per riparà.
4. Cunnettete u box terminal di putenza. Toglie a guaina esterna di a cinta di riscaldamentu elettricu, sbuccia u busbar, passa a cinta di riscaldamentu elettricu spogliatu per l'apertura inferiore di a scatula di giunzione di l'energia in a scatula di giunzione, è infila u cordone di alimentazione in a scatula di giunzione è fissala nantu à u bloccu terminal. Se ci sò rami in u pipeline, una scatula di junction bidirezionale è tridirezionale pò esse usata per cunnette. Quandu si usa una scatula di junction, deve esse sigillata contr'à l'umidità è l'umidità per evità i fili paralleli è l'esposizione di fili metallichi.
5. L'estremità di a cuda di a cinta di riscaldamentu elettricu hè sigillata. Sbucciate a guaina esterna è a capa di schermatura di l'estremità di a cuda, tagliate u core di u cable di riscaldamentu elettricu in un angolo, è inserite a cuda processata in a cuda. Ùn sbatte micca i dui nuclei di filu à l'estremità di a cuda.
Di sicuru, quandu si stallanu traccia di u calore elettricu nantu à i tubi di l'acqua desalata è i tanki, ùn hè micca necessariu di furnisce traccia di calore è insulazione per tuttu u dispusitivu. Solu deve esse usatu per a traccia di calore in certi lochi, per esempiu:
1. Per assicurà u funziunamentu nurmale di a stazione d'acqua di a machina reciprocante, u pipeline chì porta à a stazione di l'acqua deve esse tracciata di calore. Siccomu e stazioni di l'acqua di reciprocità generalmente utilizanu un sistema di circulazione di circuitu chjusu, u pipeline da u tubu principale à a stazione d'acqua pò congelate per via di u flussu stagnante in l'invernu. Dunque, per evità fallimenti potenziali di pipeline è danni à l'equipaggiu, deve esse pigliate misure antifreeze adatte.
2. U cisterna di riempimentu d'acqua deve esse equipatu cù un sistema di calefaccia per impedisce a congelazione in u clima fretu. U flussu di a pompa di iniezione d'acqua di riforma hè chjuca, solu uni pochi di litri per ora. Senza traccia di u calore, l'acqua pò esse scaricata solu in a linea d'acqua d'oliu d'oliu attraversu u tubu di overflow in tempu fretu.
3. A linea principale di l'autobus di l'acqua dessalata ùn hà micca bisognu di traccia di u calore perchè a so temperatura hè normale è pò risponde à i bisogni di produzzione, è hè furnitu in continuu à u deaerator.
4. A cinta di riscaldamentu deve esse aghjuntu à a stazione di rinfrescante di l'acqua di a machina reciproca è a cisterna di iniezione d'acqua per a preservazione di u calore. Perchè sti dui spazii sò zoni induve l'acqua demineralizzata hè furnita direttamente, postu chì ùn ci hè micca un scambiu di calore è u flussu hè chjucu, hè necessariu aghjunghje cinta calefaccia per mantene a temperatura.